З творчістю сучасного українського письменника російського походження, одного з найбільш цікавих і прославлених діячів сучасного літературного процесу, книги якого відрізняються яскравими персонажами і поглинаючими, захоплюючими сюжетами Андрія Куркова ознайомить бібліографічний огляд літератури «Як добре не знайти чогось зайвого, але відомого всім».

Детальніше... 

 

Більше дізнатися про творчість французького поета, літературного критика та перекладача, одного з найвпливовіших представників французької літератури 19 століття Ви зможете, прочитавши тематичний огляд літератури «Квіти зла» або контрастна творчість Шарля Бодлера.

Детальніше... 

 

Бібліографічний огляд літератури «Х.Д. Алчевська-подвижниця народної освіти, присвячений яскравій представниці вітчизняної педагогічної думки другої половини 19 ст. - початку 20 ст.», засновниці і керівниці відомої Харківської жіночої недільної школи.

Детальніше... 

 

Тематичний огляд літератури «Дивовижний світ літературної творчості», присвячений американській письменниці, лауреатці Нобелівської премії з літератури 1993 року – Тоні Моррісон (до 90-річниці від дня народження).

Детальніше... 

 

Огляд літератури «Стівенсон Роберт Льюїс – «білий вождь-оповідач», присвячений британському письменнику, майстру історико-пригодницького роману, поету та мандрівнику.

Детальніше... 

 

Інформаційний бібліографічний огляд літератури «Допоки в серці живе пам’ять» (до роковин Голодомору 1932-33 років). У 20 сторіччі українці пережили три голодомори: 1921-1923, 1932-1933 і голод 1946-1947 років. Утім, серед найбільш трагічних сторінок історії українського народу особливо сумне місце займає Голодомор 1932-1933 років. За різними даними, у 1932-1933 роках від голоду загинуло від 4,5 до 10 мільйонів людей.

Детальніше... 

 

 

Бібліографічний огляд «Марія Монтессорі як символ гуманістичної педагогіки ХХ століття» (до 150-річчя від дня народження).

Марія Монтессорі – італійська лікарка, освітянка, перша італійка, що стала докторкою медицини. Прославилася розробкою «педагогіки Монтессорі», яка полягає у вільному розвитку дітей. На відміну від шкільної системи, де активність дітей знижується, символом чого є «шкільна парта», Монтессорі вважала, що головним завданням освіти є підтримувати спонтанність і творчість дітей, забезпечувати їх всебічний розвиток: фізичний, духовний, культурний і соціальний. Відкрила явище поляризації уваги у дітей. У 1907 році відкрила дитячий садок «Дім дітей» у Римі.

Детальніше... 

 

Бібліографічний тематичний огляд «Королева детективу Агата Крісті» (до 130-річниці від дня народження англійської письменниці, однієї з найвідоміших у світі представниць детективного жанру, творця класичних персонажів детективної літератури Еркюля Пуаро та міс Марпл)

Детальніше... 

 

Бібліографічний тематичний огляд «Знакова постать сучасної української літератури» (60 років українському поету, прозаїку, перекладачу, есеїсту Юрію Андруховичу)

Детальніше...